Van élet az élet után...

Amikor egy filmet nézve találkozol szembe hétköznapi vagy egyáltalán nem hétköznapi történetekkel, akkor elgondolkozol egy pár percre, utána minden megy tovább. Mi a teendő akkor, ha az életed rosszabbul kezd alakulni mint egy brazil szappanopera, amolyan sírós-nevetősen? Nos túléljük és leírjuk... :-)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Életem legrosszabb randija

2007.01.29. 14:36 | szinglimama | Szólj hozzá!

Szombat délelőtt kellemes levelezésbe keveredtem egy úriemberrel, akivel már napok óta folyamatos levélváltásban voltunk, és megkérdezte, hogy van-e kedvem egy rövid időre összefutni vele.

Mit veszíthetek? - gondoltam, nyilvános helyen bántani nem tud, amúgy mert kifejezetten kedvesnek és megértőnek tűnt... egészen a találkozóig...

Mammmut II. sokan vannak, látom, hogy ott nézelődik, odalépek hozzá, köszönés és keresünk egy asztalt... már akkor furcsán viselkedik. Iszonyúan el van repülve magától, mert ő a pénzügyi atyaúristen annál a nagy svájci cégnél. Csak a golf, a lovaglás és a kardozás érdekli, mert az olyan elegáns.

Fél óra rettenet... rendelünk valamit, hosszú percekig nagy hallgatások, egyik cigiről a másikra gyújt, óriásiakat ásítozik bele a nagyvilágba, én már azt is bánom, hogy megszülettem...

Megmentem a helyzetet, felajánlom neki, hogy menjen csak haza pihenni. Ő még felajánlja, hogy hazavisz, amit el is fogadok, mert hideg van odakint, majd búcsúzásnál bocsánatot kér a fáradtságáért, én meg mondom, hogy semmi gond - végre megszabadultam tőle, ezért van bocsánat...

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglimama.blog.hu/api/trackback/id/tr9131922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: randi randevú pasizás első randi
süti beállítások módosítása