Van élet az élet után...

Amikor egy filmet nézve találkozol szembe hétköznapi vagy egyáltalán nem hétköznapi történetekkel, akkor elgondolkozol egy pár percre, utána minden megy tovább. Mi a teendő akkor, ha az életed rosszabbul kezd alakulni mint egy brazil szappanopera, amolyan sírós-nevetősen? Nos túléljük és leírjuk... :-)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Időutazás

2007.01.07. 22:54 | szinglimama | Szólj hozzá!

Miközben az exem cuccait pakoltam össze bőszen, a dobozok mélyéről előkerültek a tinikorban írt naplóim. Hihetetlen így 15 év távlatából visszaolvasni a szerelmi vergődéseimet. :-)

Ahogy olvastam, teljesen előjöttek a korábbi emlékek, bár sok emberhez már nem tudtam arcot társítani, inkább csak a tetteikre, vagy mondataikra emlékszem, valószínűleg simán elmennék mellettük az utcán.

Így utólag olvasva nem is értem, hogy minek voltam annyira jókislány annak idején, hogy mennyi "lehetőséget" hagytam ki azért, mert épp valamelyik reménytelen szerelmem után epedeztem, miközben hülyére sajnáltam magam; csoda, hogy túléltem! :-)

Próbáltam az iwiw-en is megkeresni mindenkit, de sokaknak egyáltalán nem emlékszem a vezetéknevére.

 

 

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglimama.blog.hu/api/trackback/id/tr5926907

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Heels Palace 2018.04.01. 13:17:56

PC: Tom Clancy’s HAWX - Monty blogja

Trackback: www.Heelspalace.com 2018.03.30. 08:18:57

Lortab get too high - Defeating oxycontin op with coca cola

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása